Přihlášení registrovaného zákazníka
Osobní odběr objednaného zboží je možné provést v logistickém centru obchodu Svět Šipek, které se nachází v Praze 4 - Chodov ( jak se k nám dostanete - mapa ).
Při osobním odběru lze platit hotově nebo převodem z účtu předem. Platba kartou není možná.
Platba bankou předem - zboží zaplatíte bankovním převodem a pak si jej osobně vyzvednete. Při vyzvednutí zboží budete vyzváni k prokázání totožnosti.
Osobní odběry jsou vždy zdarma
Při odběru zboží prosím, sdělte číslo Vaší objednávky, zrychlíte tak její vyřízení. Provozní doba logistického centra je stejná jako naší prodejny. Více informací naleznete v kontaktech.
Zboží vám bude doručeno do 24 hodin od naložení zásilky dopravcem. Zásilka bude doručena přímo do vašeho domu či zaměstnání. Běžný rozvozový čas u této dopravy jsou pracovní dny od 8 do 17 hodin. Předpokladaný čas dodání můžete zjistit na nejbližší poště vašeho bydliště. Pokud nejste v den doručení zastiženi bude zásilka uložena na poště po dobu 7 dnů. Aktuální stav balíku můžete sledovat na Track&Trace České pošty. Touto dopravou je možné rozvážet zásilky do 30 kg.
Zboží můžete zaplatit bankovním převodem předem nebo dobírkou až momentě převzetí zboží.
Doprava je hrazena zákazníkem ve výši 115 Kč
Pro šipky a doplňky k šipkám platí cena 99 Kč
Za dobírku se k výše uvedeným cenám připočítává 40 Kč
Reklamace mechanického poškození z přepravy: Zákazník je povinen zkontrolovat obal zásilky a převzít ji pouze pokud není nijak poškozena. V opačném případě je nutné sepsat reklamační protokol nebo zásilku odmítnout. Mechanické poškození výrobku v neporušeném obalu je nutné nahlásit do 3 dnů od převzetí zásilky. Na pozdější reklamace tohoto charakteru nebude brán zřetel.
Zboží vám bude doručeno obvykle za 3-7 pracovních dnů od naložení zásilky dopravcem. Touto dopravou je možné rozvážet zásilky do 15 kg.
Zboží můžete zaplatit bankovním převodem před expedicí nebo dobírkou v momentě převzetí zboží.
Doprava je hrazena zákazníkem ve výši 90 Kč
Pro šipky a doplňky k šipkám platí cena 59 Kč
Za dobírku se k výše uvedeným cenám připočítává 40 Kč
Při nákupu zboží nad 4000 Kč je tato doprava vč. dobírky ZDARMA.
Reklamace poškozeného zboží z přepravy: Zákazník by měl překontrolovat stav zásilky ihned na poště po převzetí. Pokud zjistí poškození zboží je povinen při reklamaci zboží předložit reklamační protokol, který mu vystaví Česká pošta. Bez tohoto protokolu nemůže být reklamace na poničení z přepravy uznána.
Zboží vám bude doručeno obvykle za 7 pracovních dnů od naložení zásilky dopravcem.
Zboží můžete zaplatit bankovním převodem před expedicí nebo dobírkou v momentě převzetí zboží.
V případě platby převodem je možné platit pouze v CZK (české koruny). Veškeré poplatky za mezinárodní převod hradí zákazník (OUR).
V případě dobírky zaplatíte při převzetí na poště danou částku v EUR, přepočet dle aktuálního kurzu.
Doprava je hrazena zákazníkem ve výši 300 Kč
Za dobírku se k výše uvedené ceně připočítává 40 Kč
Reklamace poškozeného zboží z přepravy: Zákazník by měl překontrolovat stav zásilky ihned na poště přo převzetí. Pokud zjistí poškození zboží je povinen při reklamaci zboží předložit reklamační protokol, který mu vystaví Česká pošta.
Zboží vám bude doručeno přepravcem Top Trans. Obvykle do 24 hodin od naložení zásilky.
Zboží můžete zaplatit bankovním převodem před expedicí nebo dobírkou v momentě převzetí zboží.
Doprava je hrazena zákazníkem ve výši 500 Kč
Za dobírku se k výše uvedené ceně připočítává 100 Kč
Reklamace poškozeného zboží z přepravy: Zákazník by měl překontrolovat stav zásilky ihned za přítomnosti dopravce a popřípadě s ním sepsat reklamační protokol.
Zboží je doručeno do 4 hodin od naložení zásilky dopravcem.
Doprava je hrazena zákazníkem ve výši 250 Kč
Tyto internetové stránky používají soubory cookie. Více informací zde.
Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku.
Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně on-line;
v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.